La Catedral de Santiago una de neustras belleza

Le pongo este titulo porque va a estar escrito como mejor me salga ( a mi manera )

Cuanto te debo Galicia, tierra de mis Abuelos ,siempre en mi mente los recuerdos de mis
padres que de tanto oirlos se fueron haciendo mios, naci muy lejos, y toda mi infancia
oyendo hablar Gallego, hoy soy parte de esta tierra y con cariño y respeto en el dia de
Las Letras Gallegas dedico ,partes de poemas que siempre me gustaron, a al recuerdo
de mis raices Gallegas, que hoy tambien son mias , y de mis hijas y nietos y en homenaje
A toda la morriña que sentian los mios tan lejos que ya no recuuerdo......

 Seleccione unas partes de los poemas que me gustan

O meu corazón che mando

Cunha chave para o abrir,

Nin eu teño, mais que darche,

Nin ti mais que me pedir . 
( Rosalia de Castro)

Nosa Señora da Barca,

Ten o tellado de pecha,

Beno pudera ter de ouro,

Miña Virxen si quixera.
 ( Rosalia de Castro )

Mais o que ben quixo un dia,

Si aquerer ten aficción,

Siempre lle queda unha magoa

Dentro do seu corazón .
 ( Rosali de Castro )

Adios ,rios adios fontes,

Adios regatos pequenos,

Adiosvista dos meus ollos,

Non seu cando nos veremos.

¡Adios tamen queridiña..!

¡Adios por sempre quizais !

Digoche este adios chorando

Desde a beira do mar,

Non me olvides ,queridiña,

Si morro de soidas,

Tntas legoas mar adentro

¡Miña casiña ¡ meu lar ! 
( Rosalia de Castro )

Un saludo a todos en el dia de las letras Gallegas

Stellamaris815 Sada 11 de Mayo de 2009

1 comentarios:

Víctor dijo...

Intento por segunda vez, que este blogger borrame os comentarios :(

Este texto é fantástico, e a selección dos poemas impresionante, pero eu case me quedo coa túa introducción ao teu sentimento galego, excepcional, de verdade.

E tamén quería de novo felicitarte polo teu entusiasmo, polas túas ganas, polo teu esforzo, de verdade, unha ARTISTA!!

Un bicazo!!

Publicar un comentario